ALPHA NEWS

O πολιτικός κόσμος για το θάνατο του Αλεξ. Νικολαΐδη

O πολιτικός κόσμος για το θάνατο του Αλεξ. Νικολαΐδη

«Ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης ανέβηκε στον Όλυμπο του αθλητισμού και συμπεριλαμβάνεται στο Πάνθεο του Ολυμπισμού», τόνισε σε δήλωσή του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου αναφερόμενος στον αδόκητο θάνατο του ολυμπιονίκη Αλέξανδρου Νικολαϊδη, εκφράζοντας τα συλλυπητήρια του στους οικείους του.

Ο κ.Οικονόμου μιλώντας για τον ολυμπιονίκη ανέφερε ότι ήταν «ένας άνθρωπος που δεν σταμάτησε ποτέ να μάχεται για τα πιστεύω του, τον άνθρωπο και τη ζωή» και προσέθσε:

«Ένας μαχητής με πάθος, που ακόμα και την ύστατη στιγμή συγκλονίζει με το τελευταίο μήνυμα που μας άφησε. Ένα μήνυμα βαθιά ανθρώπινο, που η αλήθεια του δεν αφήνει κανέναν απροβλημάτιστο και ασυγκίνητο. Ένα μήνυμα για τα πραγματικά σπουδαία σε αυτή τη ζωή. Η κληρονομιά που αφήνει στα παιδιά του και όλους μας είναι τεράστια. Συλλυπητήρια στους οικείους του. Αιώνια η μνήμη του».

– Γιάννης Οικονόμου
«Ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης ανέβηκε στον Όλυμπο του αθλητισμού και συμπεριλαμβάνεται στο Πάνθεο του Ολυμπισμού», τόνισε σε δήλωσή του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου αναφερόμενος στον αδόκητο θάνατο του ολυμπιονίκη Αλέξανδρου Νικολαϊδη, εκφράζοντας τα συλλυπητήρια του στους οικείους του.

Ο κ.Οικονόμου μιλώντας για τον ολυμπιονίκη ανέφερε ότι ήταν «ένας άνθρωπος που δεν σταμάτησε ποτέ να μάχεται για τα πιστεύω του, τον άνθρωπο και τη ζωή» και προσέθσε:

«Ένας μαχητής με πάθος, που ακόμα και την ύστατη στιγμή συγκλονίζει με το τελευταίο μήνυμα που μας άφησε. Ένα μήνυμα βαθιά ανθρώπινο, που η αλήθεια του δεν αφήνει κανέναν απροβλημάτιστο και ασυγκίνητο. Ένα μήνυμα για τα πραγματικά σπουδαία σε αυτή τη ζωή. Η κληρονομιά που αφήνει στα παιδιά του και όλους μας είναι τεράστια. Συλλυπητήρια στους οικείους του. Αιώνια η μνήμη του».

– Λευτέρης Αυγενάκης
«Με μεγάλη θλίψη ο ελληνικός αθλητισμός αποχαιρετά τον 2 φορές Ολυμπιονίκη μας στο Ταεκβοντό, Αλέξανδρο Νικολαΐδη που έφυγε νωρίς.

Οι στιγμές περηφάνιας, που μας χάρισε με τις νίκες του στα τερέν θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη μας.

Πολλά συλλυπητήρια στους οικείους του». Με αυτό το μήνυμα ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης αποχαιρέτησε τον δύο φορές Ολυμπιονίκη Αλέξανδρο Νικολαΐδη που έφυγε τόσο πρόωρα από τη ζωή.

– Σταύρος Kαλαφάτης
Τα συλλυπητήριά του στους οικείους του Ολυμπιονίκη Αλέξανδρου Νικολαΐδη εκφράζει, με δήλωσή του, ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης Σταύρος Καλαφάτης.

«Συγκλονισμένοι από την είδηση του θανάτου του Ολυμπιονίκη μας Αλέξανδρου Νικολαΐδη και αναπληρωτή εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ. Τίμησε τα ελληνικά χρώματα κι έδειξε παλικαριά ως το τέλος, δίνοντας, σιωπηλά, επί δύο χρόνια, τη μάχη με τον καρκίνο. Ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους του», αναφέρει στη δήλωσή του ο κ. Καλαφάτης.

– Γιώργος Μαυρωτάς
Ο γενικός γραμματέας αθλητισμού Γιώργος Μαυρωτάς αποχαιρέτησε τον Ολυμπιονίκη Αλέξανδρο Νικολαΐδη, ο οποίος έφυγε σήμερα από τη ζωή. 

Ένας σεμνός Ολυμπιονίκης, ένας μεγάλος αθλητής, ένας καταπληκτικός οικογενειάρχης, ένας πολυδιάστατος Άνθρωπος έφυγε, αφήνοντας πίσω του ένα δυνατό στίγμα όπως ο ίδιος ήθελε.
Καλό ταξίδι φίλε και για πάντα συναθλητή Αλέξανδρε!

– Ν. Ανδρουλάκης
Το απαράμιλλο μάθημα αξιοπρέπειας και ανθρωπιάς, που άφησε με τον γραπτό του αποχαιρετισμό ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης υπογραμμίζει στο συλλυπητήριο μήνυμά του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.

Αναφέρει συγκεκριμένα:

«Ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης έφυγε πρόωρα από κοντά μας διαγράφοντας μια πορεία ζωής εμπνευσμένη από τα ιδεώδη του ολυμπισμού και των υψηλών στόχων. Δίνοντας μάχες με γενναιότητα.

Τον ευχαριστούμε όλοι οι Έλληνες, που ανέβασε την ελληνική σημαία ψηλά. Τον ευχαριστούμε όμως και για το απαράμιλλο μάθημα αξιοπρέπειας και ανθρωπιάς, που μας άφησε με τον γραπτό του αποχαιρετισμό.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του και τους πολιτικούς συνοδοιπόρους του στον ΣΥΡΙΖΑ».


– Αλέξης Τσίπρας
«Έφυγε σήμερα από κοντά μας ένας σπουδαίος άνθρωπος. Στη σύντομη ζωή του πρόλαβε να κάνει περισσότερα και σημαντικότερα από τον καθένα μας», τονίζει, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Αλέξης Τσίπρας, για την απώλεια του ολυμπιονίκη Αλέξανδρου Νικολαϊδη.

«Σήκωσε ψηλά την ελληνική σημαία στους Ολυμπιακούς, μα ακόμη πιο ψηλά τα όμορφα ιδανικά της δικαιοσύνης και της αλληλεγγύης στους αγώνες της ζωής», σημειώνει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ. «Καλό σου ταξίδι Αλέξανδρε», καταλήγει ο κ. Τσίπρας.

– Το ΚΚΕ εκφράζει τη θλίψη του για την απώλεια του Αλέξανδρου Νικολαΐδη
«Το ΚΚΕ εκφράζει τη θλίψη του για την πρόωρη απώλεια του Αλέξανδρου Νικολαΐδη, πολυνίκη αθλητή του Τάε Κβον Ντο, Ολυμπιονίκη στους αγώνες της Αθήνας και του Πεκίνου και αναπληρωτή εκπρόσωπου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης έδωσε με αξιοπρέπεια τη μάχη με την ασθένειά του, όπως μαχητικός υπήρξε στο αγώνισμά του και την πολιτική και κοινωνική του δράση.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και όλους τους οικείους του», αναφέρει ανακοίνωση του κόμματος.

– Κ. Ζέρβας:«Η Θεσσαλονίκη πενθεί και γίνεται φτωχότερη»
«Η Θεσσαλονίκη πενθεί και γίνεται φτωχότερη», αναφέρει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας για τον θάνατο του Ολυμπιονίκη του ταεκβοντό Αλέξανδρου Νικολαΐδη.

«Μεγάλος αθλητής, ολυμπιονίκης, αλλά ακόμη πιο μεγάλος άνθρωπος. Ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης ήταν από εκείνες τις περιπτώσεις που η δύναμη, το ήθος, η ευγένεια και η σοβαρότητα αποτυπώνονταν στο πρόσωπό του, στη στάση ζωής. Γενναίος, αξιοπρεπής, ευθυτενής… Ο πρόωρος θάνατός του μας συγκλονίζει. Η Θεσσαλονίκη πενθεί και γίνεται φτωχότερη. Συλλυπητήρια στην οικογένειά του», αναφέρει στη δήλωσή του ο κ. Ζέρβας.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Ακολουθήστε τον alphatv.gr  στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις