Τραγική κίνηση 17χρονης μητέρας – Νάρκωσε το μωρό για να κοιμηθεί
Σε μια απίστευτη και εξοργιστική είδηση… Μία 17χρονη μητέρα στη Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών, έβαλε στο γάλα του μωρού τους, ναρκωτικά.
Το εννέα μηνών βρέφος πέθανε, ενώ η νεαρή μητέρα, είπε ότι ήθελε το μωρό να είναι ήρεμο, για να μπορέσει η ίδια να ξεκουραστεί.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





