Ο επικεφαλής της ουκρανικής διπλωματίας θα μεταβεί αύριο στην Κίνα

Ο επικεφαλής της ουκρανικής διπλωματίας Ντμίτρο Κουλέμπα θα μεταβεί στην Κινα στις 23 με 25 Ιουλίου, μια χώρα σύμμαχο της Ρωσίας, για συζητήσεις αναφορικά με τον τρόπο τερματισμού του πολέμου μεταξύ του Κιέβου και της Μόσχας.
«Το βασικό θέμα συζήτησης θα είναι η αναζήτηση μέσων για να σταματήσει η ρωσική επιθετικότητα και ο ρόλος της Κίνας στην επίτευξη μια βιώσιμη και δίκαιη ειρήνη», δήλωσε το ουκρανικό υπουργείο Εξωτερικών σε ανακοίνωση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





