Γερμανοί τουρίστες στην Ελλάδα χωρίς καραντίνα στην επιστροφή
Στις θετικές ειδήσεις για το τουρισμό η απόφαση της Γερμανίας να χαλαρώσει τους περιορισμούς για τα ταξίδια προς την χώρα μας. Οι Γερμανοί τουρίστες επιστρέφοντας από την Ελλάδα, δεν χρειάζεται να μπαίνουν σε καραντίνα.
Η Φαίη Καραβίτη μας ενημερώνει.





