Ξαναρχίζει την Τετάρτη η δίκη για τα Τέμπη – «Μέτρα αποσυμφόρησης»
Στη Λάρισα , πυρετωδώς δουλεύουν τα συνεργεία προκειμένου να ολοκληρωθεί η νέα διαμόρφωση της αίθουσας οπού γίνεται η δίκη.
Στόχος είναι, να αυξηθεί η χωρητικότητα της αίθουσας, ώστε να μην επικρατήσει και πάλι το χάος, που επικράτησε την πρώτη φορά.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





