ALPHA NEWS

Το πρώτο μήνυμα Κοβάσεβιτς μετά την μαφιόζικη επίθεση: “Δεν έχω εχθρούς”

Στην πρώτη του δημόσια τοποθέτηση για τη σε βάρος του επίθεση από ένοπλο που τον πυροβόλησε έξω από το σπίτι του στη Γλυφάδα το βράδυ της Τρίτης έκανε ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς με ανάρτησή του στο Instagram.

Στο μακροσκελές κείμενο που αναρτήθηκε τόσο στα σέρβικα όσο και στα αγγλικά ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής που έχει αγωνιστεί και με τον Ολυμπιακό ξεκαθαρίζει ότι «δεν έχω και δεν είχα εχθρούς, αυτά τα πράγματα δεν με ενδιαφέρουν. Εγώ ήμουν πάντα αθλητής και οικογενειάρχης και μόνο αυτές οι δύο ιδιότητες καθόρισαν τη ζωή μου».

Φωτογραφία: EUROKINISSI