ALPHA NEWS

Στη ΜΕΘ ο 20χρονος φοιτητής ο μοναδικός που επέζησε από το πρώτο βαγόνι

Τραυματίες νοσηλεύονται στα νοσοκομεία της Λάρισας και της Θεσσαλονίκης.

Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν εγκαύματα και σπασίματα, από τη σφοδρή σύγκρουση, ενώ οι ψυχολόγοι εξετάζουν τους ασθενείς πριν πάρουν εξιτήριo.

Ακολουθήστε τον alphatv.gr  στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις