Στα χέρια της αστυνομίας η συμμορία των “9” που έκλεβε και λήστευε
Σπείρα επικίνδυνων ληστών, οι οποίοι εισέβαλαν σε σπίτια στα ανατολικά προάστια της Αττικής, εξάρθρωσε η Αστυνομία..
Χτυπούσαν άγρια κυρίως ηλικιωμένους, η αστυνομία εκτιμά οτι έχουν κάνει και άλλες επιθέσεις.
Μας ενημερώνει ο Πέτρος Καρσιώτης.





