Σωτήρια διάγνωση στους Λειψούς – Το «ευχαριστώ» Ελβετής μητέρας 12χρονου
Με μια συγκινητική επιστολή προς τον δήμαρχο Λειψών η μητέρα ενός 12χρονου από την Ελβετία, ευχαρίστησε τους τοπικούς γιατρούς, οι οποίοι κατάφεραν να διαγνώσουν, το πρόβλημα υγείας του παιδιού της.
Θα δείτε τι λέει, στον Alpha.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





