«Πρωταθλητές» στις υπερωρίες
Στην αγορά εργασίας, τα στοιχεία δείχνουν οτι οι Έλληνες εργαζόμενοι κάνουν τις περισσότερες υπερωρίες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι περισσότεροι, επιδιώκουν να κάνουν υπερωρίες, για να αυξήσουν το εισόδημα τους και να τα βγάλουν πέρα.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





