ALPHA NEWS

Νέο μουσικό LABEL «PENTAGON» – Θα ταξιδέψει την ελληνική μουσική σε όλο τον κόσμο

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός γίνεται ο πρώτος Έλληνας καλλιτέχνης, που εντάσσεται επίσημα σε δισκογραφική εταιρεία παγκόσμιας εμβέλειας. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, ο τραγουδιστής και η Panik Records ανακοίνωσαν τη δημιουργία ενός νέου μουσικού label που έχει στόχο να εξάγει την ελληνική μουσική στην παγκόσμια σκηνή.

 Ακολουθήστε τον alphatv.gr  στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)