Ημέρα μνήμης για τη γενοκτονία των Ποντίων
Μέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων, η σημερινή. Ο Ποντιακός Ελληνισμός την τιμά, με εντυπωσιακές εκδηλώσεις, σε όλη τη χώρα. Από το 1914 έως το 1923, 353.000 Έλληνες του Πόντου έχασαν τη ζωή τους, και άλλοι τόσοι εκτοπίσθηκαν, σε εκκαθαριστικές επιχειρήσεις των Τούρκων.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





