Χωρίς τηλεδιοίκηση μέχρι την Τιθορέα- Καταγγέλλουν δολιοφθορά
Δολιοφθορά καταγγέλλει ο ΟΣΕ στο σιδηροδρομικό κέντρο Αχαρνών, που είχε σαν αποτέλεσμα να τεθεί εκτός λειτουργίας η Τηλεδιοίκηση μέχρι τη Τιθορέα.
Μας ενημερώνει η Μαρία Κολοβού.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @Alphine’s στο twitter (X)





