ALPHA NEWS

Χωρίς τηλεδιοίκηση μέχρι την Τιθορέα- Καταγγέλλουν δολιοφθορά

Δολιοφθορά καταγγέλλει ο ΟΣΕ στο σιδηροδρομικό κέντρο Αχαρνών, που είχε σαν αποτέλεσμα να τεθεί εκτός  λειτουργίας η Τηλεδιοίκηση μέχρι τη Τιθορέα.
Μας ενημερώνει η Μαρία Κολοβού.

Ακολουθήστε τον alphatv.gr  στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @Alphine’s στο twitter (X)