Ελ. Βόζενμπεργκ- Μπ. Παπαδημητρίου- “Γαλάζιος” καυγάς
Με προσφυγή στη Δικαιοσύνη, προειδοποιεί η ευρωβουλευτής Ελίζα Βόζενμπεργκ τον πρώην βουλευτή της ΝΔ, Μπάμπη Παπαδημητρίου που έθεσε θέμα για την υποψηφιότητά της.
Την ίδια ώρα, άρχισαν και τα σενάρια για συνεργασίες στον ευρύτερο προοδευτικό χώρο, αφού Αχτσιόγλου και Χριστοδουλάκης, συμμετείχαν σε κοινή εκδήλωση.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





