ALPHA NEWS

ΕΔΕ για το έγκλημα στο Δαφνί – Τρόφιμος σκότωσε για δεύτερη φορά

Mεγάλα είναι τα ερωτηματικά για το έγκλημα τα ξημερώματα στο ψυχιατρικό νοσοκομείο στο Δαφνί με δράστη έναν 47χρονο  τρόφιμο και  θύμα μια 44χρονη ασθενή.
Ο δράστης που  κατάφερε να διαφύγει και  παραμένει άφαντος, είχε εγκλειστεί στο ψυχιατρείο μετρά από τη δολοφονία μιας  γυναίκας τον περασμένο Νοέμβριο στην Κέρκυρα.

Ακολουθήστε τον alphatv.gr  στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)