Ένταση οδηγών ταξί με τα ΜΑΤ έξω από το υπουργείο Μεταφορών
Ένταση σημειώθηκε έξω από το Υπουργείο Μεταφορών, όπου είναι συγκεντρωμένοι οδηγοί ταξί , οι οποίοι απεργούν για δεύτερη ημέρα. Δυνάμεις των ΜΑΤ, απέτρεψαν βίαιη είσοδο τους στο υπουργείο.
Μας ενημερώνει η Μαρία Κολοβού.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





