ALPHA NEWS

Αρπαγή μωρών – Στον ALPHA μιλά η γιαγιά του πρώτο μωρού που άρπαξε ο 17χρονος

Στον ανακριτή απολογείται τη Δευτέρα ο 17χρονος που ομολόγησε την αρπαγή και  εγκατάλειψη δυο βρεφών. 

Στον ALPHA μίλησε σήμερα η γιαγιά  του  πρώτου βρέφους  η οποία καταδικάστηκε για παραμέληση ανηλίκου και  ήδη εξέτισε ποινή τριών μηνών.

 Ακολουθήστε τον alphatv.gr  στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)