Αρπαγή μωρών – Στον ALPHA μιλά η γιαγιά του πρώτο μωρού που άρπαξε ο 17χρονος
Στον ανακριτή απολογείται τη Δευτέρα ο 17χρονος που ομολόγησε την αρπαγή και εγκατάλειψη δυο βρεφών.
Στον ALPHA μίλησε σήμερα η γιαγιά του πρώτου βρέφους η οποία καταδικάστηκε για παραμέληση ανηλίκου και ήδη εξέτισε ποινή τριών μηνών.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





