«Απελευθερώνεται» η εστίαση
Oι ταξιδιώτες αναχωρήσαν με πιστοποιητικά εμβολιασμού και νόσησης, τα οποία όμως δεν θα χρειαστούν, κατά την επιστροφή τους. Χωρίς πιστοποιητικά θα υποδέχονται τους πελάτες τους από την 1η Μαΐου, και οι καταστηματάρχες.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





