Αχαΐα: Έρευνες για αγνοούμενο 59χρονο που βγήκε να μαζέψει μανιτάρια
Ένας 59χρονος εξαφανίστηκε από το χωριό Άνω Βελιτσές στη δυτική Αχαΐα. Ο άνδρας είχε βγει να μαζέψει μανιτάρια και χάθηκαν τα ίχνη του.
Σε εξέλιξη είναι επιχείρηση εντοπισμού του από την ΕΜΑΚ και την Πυροσβεστική.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





