100 ευρώ πρόστιμο για τζαμπατζήδες στα μέσα
Εντατικοί είναι πλέον οι έλεγχοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με τα πρόστιμα να είναι τσουχτερά για όσους δεν έχουν εισιτήριο.
Μάλιστα η αύξηση των ελέγχων οδήγησε και σε αύξηση των εσόδων από εισιτήρια και κάρτες.
Ακολουθήστε τον alphatv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Για περισσότερη ενημέρωση και ειδήσεις ακολουθήστε @AlphaNewsGr στο twitter (X)





