F1 2015: Ποιος θα κοντράρει τις Mercedes;
 
Το νέο πρωτάθλημα έχει ήδη ξεκινήσει με τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης επί Ισπανικού εδάφους. Εκεί φάνηκε ξεκάθαρα οι περσινοί πρωταθλητές ξεκινούν με προβάδισμα τη σεζόν. Όλα δείχνουν πως το πλεονέκτημα δύναμης, της μονάδας ισχύος Mercedes φέτος έχει διευρυνθεί περαιτέρω. Στη Renault λένε πως σύντομα η εικόνα θα είναι τελείως διαφορετική, ισχυρίζονται δε πως η μονάδα ισχύος τους φτάνει τα 850PS. Οι Γάλλοι συνεργάζονται με Red Bull και Toro Rosso, οι Ιταλοί της Ferrari με τη Sauber ενώ οι Γερμανοί της Mercedes πέρα από την εργοστασιακή ομάδα εφοδιάζουν με μονάδες ισχύος και τις Williams, Force India, Lotus.

Μετά τη Mercedes σε δυναμική υπάρχουν τρεις ομάδες που ερίζουν για τη 2η θέση, Williams, Red Bull και Ferrari. Όλοι δέχονται πως στην Ιταλική ομάδα έχουν γίνει τα πιο θεαματικά βήματα προόδου. Παραμένοντας προσγειωμένος ο Φέτελ προσπάθησε να μετριάσει τις προσδοκίες από τη νέα Ferrari SF15T: "Δεν έχουμε κάνει ακόμη πραγματική δουλειά στο σετάρισμα ασχολούμαστε περισσότερο με την αξιοπιστία και το να συμπληρώνουμε γύρους στο μονοθέσιο ώστε να το κατανοήσουμε καλύτερα και να έχουμε περισσότερα δεδομένα ώστε να βρούμε τα όποια προβλήματα. Η Mercedes ήταν η καλύτερη πέρυσι στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης αλλά τα προηγούμενα χρόνια άλλος ήταν ο καλύτερος στις δοκιμές και άλλος ξεκινούσε δυνατά στους αγώνες. Σίγουρα είναι θετικό να θεωρούν πως η Ferrari είναι η ευχάριστη έκπληξη των δοκιμών αλλά αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι κάνει ο καθένας υπάρχουν πολλές αλλαγές από τώρα ως την Αυστραλία ειδικά στις μονάδες ισχύος οπότε δεν μπορείς να ξέρεις που βρίσκεται ο ανταγωνισμός".
 

 
Πίσω από την τριπλέτα Red Bull, Williams και Ferrari ακολουθούν Lotus, Sauber και Toro Rosso λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο. Η πορεία τους μέσα στη χρονιά θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τον προϋπολογισμό που θα υπάρχει για εξέλιξη. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Φελίπε Νασρ ο νεαρός Βραζιλιάνος οδηγός της Sauber δείχνει πολύ αξιόλογα δείγματα οδηγικού ταλέντου, η Lotus αβαντάρει το Μαλντονάντο προκλητικά, ελαχιστοποιώντας το χρόνο του Γκροζάν στις δοκιμές ενώ ο Κάρλος Σάινθ jr έχει ένα σημαντικό ρεύμα απήχησης που ξεπερνά τα όρια της Toro Rosso και επηρεάζει θετικά συνολικά την F1. Η μικρή ομάδα της Red Bull με το νεαρό Ισπανό αλλά και το νεαρό Ολλανδό Μαξ Φερστάπεν τείνει να γίνει ο μαγνήτης των νέων ηλικιών στο σπορ. Σημειώστε πως ο 17χρονος Φερστάπεν δεν έχει κάνει ακόμη κάποιο σοβαρό λάθος λόγω του νεαρού της ηλικίας του.
 


 
Υπάρχουν πολλά ερωτηματικά για Force India και McLaren Honda. Η Ινδική ομάδα έχει οικονομικά προβλήματα, ενώ δεν θα έπρεπε, δεδομένης της ευρωστίας του ιδιοκτήτη της Βιτζάι Μαλία, που δεν της επέτρεψαν να χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα το νέο σασί γιατί δεν είχε πληρώσει έγκαιρα τους προμηθευτές της.
Στη McLaren Honda ξέρουν καλά πως όσο παρατείνεται η επίλυση των βασικών προβλημάτων της μονάδας ισχύος, τόσο πιο πίσω πάει η αντιμετώπιση των προβλημάτων που θα ανακύψουν όταν το μονοθέσιο πιεστεί στο όριο υπό πλήρη ισχύ. Ο χρόνος βέβαια δεν είναι μαζί τους και είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Αλόνσο: «Δε θα κερδίσουμε στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, αλλά θέλω να κερδίσουμε στον τελευταίο».