F1 LIVE STREAMING | ΔΕΣ ΒΙΝΤΕΟΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ | ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

H F1 ALPHA TEAM ΣΤΟ FACEBOOK | H F1 ALPHA TEAM ΣΤΟ TWITTER
 
 
 
GP Μαλαισίας: Η Ferrari επέστρεψε!
 

Ο Sebastian Vettel έγραψε ιστορία στην πίστα της Σεπάνγκ καθώς επανέφερε τη Ferrari στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Στον μόλις δεύτερο αγώνα του με την ιταλική ομάδα, ο Γερμανός οδηγός εκμεταλλεύτηκε τη σωστή στρατηγική και την περιορισμένη φθορά ελαστικών, επικρατώντας δίκαια των Mercedes, βάζοντας έτσι φωτιά στο φετινό πρωτάθλημα!

«Τους κερδίσαμε στα ίσια. Είναι σπουδαίο επίτευγμα και είναι εύλογο να είμαι συγκινημένος. Ευχαριστώ όλους στην ομάδα καθώς μετά από αυτή τη μεγάλη αλλαγή στην καριέρα μου αυτό το Χειμώνα, η υποδοχή που έλαβα είναι εντυπωσιακή. Το ίδιο και από το κοινό, παρότι έχω κάνει μόνο δύο Grand Prix σαν οδηγός της Ferrari. Είναι μία ξεχωριστή ημέρα, δεν έχω λόγια…», είπε μετά τις σαμπάνιες στο βάθρο ο Vettel.

 

Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε πραγματοποιήσει εντυπωσιακή εμφάνιση υπό βροχή στις κατατακτήριες δοκιμές. Σημειώνοντας τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, είχε μπει σφήνα ανάμεσα στα δύο ασημί βέλη, διατηρώντας τη θέση του στην εκκίνηση.

Το σημείο κλειδί για την εξέλιξη του αγώνα του ήταν στον τέταρτο γύρο. Ένα λάθος του Marcus Ericsson έστειλε τη Sauber C34 στην αμμοπαγίδα της πρώτης στροφής, προκαλώντας την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα. Παρότι νωρίς, πολλοί οδηγοί έσπευσαν στα pit για αλλαγή ελαστικών, επιλέγοντας έτσι να πάνε για τρεις στάσεις. Ανάμεσά τους και οι Lewis Hamilton, Nico Rosberg.

 
 
Ίσως στη Mercedes υπερεκτίμησαν τις δυνατότητες της W06 Hybrid (εύλογο σε ένα βαθμό βάσει της πρότερης κυριαρχίας). Ίσως δεν υπολόγισαν σωστά την αρμονική συνεργασία της Ferrari με τα ελαστικά της Pirelli, αν και στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής ο Kimi Raikkonen είχε δείξει δείγματα του ρυθμού της SF15-T σε προσομοιώσεις αγώνα. Η ουσία είναι πως παρότι και μέχρι τα μισά του αγώνα εκτιμούσαν πως τουλάχιστον ο Lewis Hamilton θα είχε το πάνω χέρι έναντι του Vettel, βρέθηκαν να κυνηγούν μάταια το κόκκινο μονοθέσιο.

«Ερχόμενοι στη Μαλαισία, γνωρίζαμε πως η Ferrari είχε βελτιωθεί. Όμως δεν ξέραμε πόσο. Σήμερα ήταν απλά πολύ γρήγοροι για εμάς», σχολίασε από την πλευρά του ο Lewis Hamilton. Πλέον μόλις 3 βαθμοί τον χωρίζουν στη βαθμολογία από τον Vettel, με τον Rosberg που συμπλήρωσε το βάθρο να τους ακολουθεί. Η τέταρτη θέση του Kimi Raikkonen, παρότι ήταν μόλις ενδέκατος στο grid και έχασε πολύ χρόνο λόγω ενός κλαταρισμένου ελαστικού στον πρώτο γύρο του αγώνα, επιβεβαιώνει τη δυναμική της Ferrari – ειδικά στη συγκεκριμένη πίστα με τις συγκεκριμένες συνθήκες (σ.σ. θερμοκρασία οδοστρώματος άνω των 50 βαθμών Κελσίου).

 
 

Έχουμε λοιπόν σαφή αλλαγή ισορροπιών που ενθουσιάζει ενόψει της συνέχειας. Οι Mercedes αποδείχθηκε πως δεν είναι άτρωτες, η Ferrari βρήκε τον… Γερμανό της και ελπίζει να βρει και τον παλιό καλό εαυτό της και από εκεί και πέρα, ελπίζουμε στη συνέχεια να δούμε περισσότερα κι από τις ομάδες που αρκέστηκαν στις μάχες για τους βαθμούς – μακριά από το βάθρο.

Όπως και πέρυσι στην ίδια πίστα, οι Williams είχαν το δικό τους «εμφύλιο», με τον Valtteri Bottas να περνάει αποφασιστικά τον Felipe Massa από την εξωτερική στη στροφή 5 και να πλασάρεται πέμπτος και στην τελική κατάταξη.

 

Ήταν ένας ακόμα εντυπωσιακός αγώνας από τους πιτσιρικάδες της Scuderia Toro Rosso, με τον Max Verstappen να γίνεται ο νεότερος οδηγός που βαθμολογήθηκε σε Grand Prix της Formula 1: 17 ετών, 5 μηνών και 27 ημερών!

Τους βαθμούς συμπλήρωσαν τα δύο μονοθέσια της Red Bull Racing, σε έναν ακόμα αγώνα που δεν πήγε βάσει σχεδίου για τους «ταύρους».


 
 
Αναλυτικά η κατάταξη μετά από 56 γύρους:
 
Θέση  Οδηγός Μονοθέσιο Διαφορά  
1. Sebastian Vettel Ferrari 1h41m05.793s  
2. Lewis Hamilton Mercedes + 8.569s  
3. Nico Rosberg Mercedes
+ 12.310s
 
4. Kimi Raikkonen Ferrari
+ 53.822s
 
5. Valtteri Bottas Williams - Mercedes
+ 1m10.409s
 
6. Felipe Massa Williams - Mercedes
+ 1m13.586s
 
7. Max Verstappen Toro Rosso - Renault
+ 1m37.762s
 
8. Carlos Sainz Toro Rosso - Renault
+ 1 γύρο
 
9. Daniil Kvyat Red Bull-Renault
+ 1 γύρο
 
10. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault
+ 1 γύρο
 
11. Romain Grosjean Lotus/Mercedes
+ 1 γύρο
 
12. Felipe Nasr Sauber/Ferrari
+ 1 γύρο
 
13. Sergio Perez Force India/Mercedes
+ 1 γύρο
 
14. Nico Hulkenberg Force India/Mercedes
+ 1 γύρο
 
15. Roberto Merhi Marussia/Ferrari
+ 3 γύρο
 
- Pastor Maldonado Lotus/Mercedes
Φρένα
 
- Jenson Button McLaren/Honda
Μονάδα ισχύος
 
- Fernando Alonso McLaren/Honda
Μονάδα ισχύος
 
- Marcus Ericsson Sauber/Ferrari
Έξοδος
 
- Will Stevens Marussia/Ferrari
Αποχώρησε
 
       
Βαθμολογία Οδηγών  
Βαθμολογία Κατασκευαστών
 
1. Lewis Hamilton 43 Mercedes 76
2. Sebastian Vettel 40 Ferrari 52
3. Nico Rosberg 33 Williams - Mercedes 30
4. Felipe Massa 20 Sauber/Ferrari 14
5. Kimi Raikkonen 12 Toro Rosso - Renault 12
6. Felipe Nasr 10 Red Bull-Renault 11
7. Valtteri Bottas 10 Force India/Mercedes 7
8. Daniel Ricciardo 9    
9. Nico Hulkenberg 6    
10. Max Verstappen 6    
11. Carlos Sainz 6    
12. Marcus Ericsson 4    
13. Daniil Kvyat 2    
14. Sergio Perez 1